Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, January 5, 2017

baru lega hal transport, datang pulak bala yang lain

Assalamualaikum/Hai,

pagi tadi.
jarak rumah dan sekolah kakak tu sekentut je dah sampai.

tapi,

jam 6.10 pagi van kakak dah selamat tunggu depan umah..
bertabahlah kakak ye. bukan mama taknak hantar tapi keadaan tak mengizinkan..

bulan 2 nanti in sya allah mama hantar kakak ye sebab sekolah kakak akan jadi 2 sesi dan kakak kena sesi petang.

baru lega hal transportation, dah kabut plak kene rearrange balik semua perkara.. dari sesi pagi tuka ke sesi petang.. kafa/transport semua terlibat.

pening laaaaa macam nii..
baru minggu pertama sekolah kott!!!

malam tadi baru dapat info.kenape tak decide hal ni dari tahun lepas je PPD hoiiii...

saja lepas geram kat sini.
kita jarang geram geram kat dalam blog ni..
tapi ni dah tak tertahan rasanya..
nak gigit orang je rasa.. sape evelebel? kita nak gigit ni.. gggrrrrrr!!!!

#makgeram
#semuakenabuatsemula
#apabolehbuat
#redhojelaa


 -MrsPuex-