Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Friday, August 4, 2017

ARILGLOW : PEN PEMUTIH GIGI SEPANTAS 30 MINIT!

Assalamualaikum/Hai,

Anda sibuk dengan kerja dan pada masa yang sama mencari cara memutihkan gigi dengan pantas? Saya syorkan anda try Pen Pemutih Gigi dari ArilGlow ni.. sepantas 30 minit gigi dah kembali cerah dan putih.. kalau anda terlebih rajin, bertambah-tambah shining-shining la gigi anda.. Autometik je anda akan rasa keyakinan tu naik setingkat daripada sebelum ni..

ARILGLOW : PEN PEMUTIH GIGI SEPANTAS 30 MINIT!
pen pemutih ArilGlow.
compact dan mudah di bawa ke mana-mana.
kandungan : Glycerine, Propylene Glycol, Carbamide Peroxide, Carbopol, Menthol, Triethanolamine
Harga : RM70 (WM), RM80 (EM)

ARILGLOW : PEN PEMUTIH GIGI SEPANTAS 30 MINIT!
saya dah cuba. memang best!

CARA GUNA :
Gosok gigi dan lap sehingga kering. lebarkan senyuman dan berus sedikit gel pada gigi sehingga rata. Elakkan terkena bibir. Selepas 15 minit, bilas mulut. Gel akan larut sendiri pada gigi dan membuang kotoran pada gigi. Elakkan makan dan minum selama 30 minit.

Tak malu lagi nak senyum depan orang sekeliling. Konfiden semakin meningkat. Nak cakap pun tak perlu nak cover-cover lagi. Terima kasih Arilglow Pemutih Gigi Moden. Gigi semakin putih dan bersinar.

Mesti ada yang masih ragu-ragu tentang pen pemutih gigi ni kan?? meh saya cerita sikit kepentingan dan kelebihan pen pemutih gigi ArilGlow ni.

Silakan baca dengan teliti ya supaya tak timbul sebarang spekulasi pulak..hehehe..

LULUS KKM
Berdaftar dan mempunyai notifikasi yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

TIADA KESAN SAMPINGAN
Bahan yang digunakan tidak langsung memberikan kesan sampingan malah memutihkan gigi anda dengan pantas.


TIDAK ROSAKKAN ENAMEL
Gel berkualiti tinggi ini tidak sama sekali merosakkan enamel tapi ia membuang kotoran yang melekat padanya.


100% SELAMAT DIGUNAKAN
Bahan yang digunakan telah melalui ujikaji. Mempunyai sijil CE, MSDS & FDA. Hanya sedikit sahaja pengguna mengalami masalah gigi sensitif dan iritasi.


MUDAH DIGUNAKAN - HANYA 3 LANGKAH !
1.Pusing belakang pen sehingga keluar gel.
2.Senyum dan sapu pada gigi anda.
3.Rehatkan senyuman selepas 30 minit.

MUDAH DIBAWA KE MANA-MANA
Ringan, kecil dan mudah dibawa dapat menjimatkan tenaga anda untuk memutihkan gigi di rumah atau dimana sahaja anda berada.


CARA GUNA :
Gosok gigi dan lap sehingga kering. lebarkan senyuman dan berus sedikit gel pada gigi sehingga rata. Elakkan terkena bibir. Selepas 15 minit, bilas mulut. Gel akan larut sendiri pada gigi dan membuang kotoran pada gigi. Elakkan makan dan minum selama 30 minit.

Bagi sesiapa yang berminat untuk mencuba sendiri pen pemutih gigi dari ArilGlow ni, boleh rujuk info kat bawah :

Website : https://arilglow.com/
FB : https://www.facebook.com/arilglowhq/
Instagram : https://www.instagram.com/arilglowhq/
Twitter : https://twitter.com/arilglowhq/

"you smile, i smile"

 -MrsPuex-

2 comments:

Zurainny Ismail said...

Wow, very interesting. Bestnya bila gigi nampak putih bersih.

The Smell of Coffee said...

Wow..saya byk jgk dgr pen pemutih mcm ni..hurm blh try ni..thanks ya