Followers

Monday, March 20, 2017

Cuti Sekolah Pegi Mana?

Assalamualaikum/Hai,

Kami tak pegi bercuti/staycation memane pon..
bercuti kat kampuung je..
kampung cheras baru..


masa ni je yang ada utk atok opah beramah mesra, bergaduh sakan dengan cucu..
semalam nak balik shah alam, semua taknak balik..
bila anak2 aku taknak balik, anak anak adik pon sama taknak balik..
berat jugak nak tinggalkan dorang semalam. tapi dah memasing taknak balik, mak redokan je la..
takut menyusahkan mak abah..

macam2 pesanan khidmat masyarakat bagi kat dorang.. harap dorang hadamlah..
malam tadi lepas semua tido baru la senang hati nak gerak ke shah alam..
bila sampai shah alam, sunyi pulakk rasa,..
ni ade yang seminggu ni ulang alik kerja ceras- shah alam - ceras ni kang..
adududuuu..



cerita semalam.
cucu days out dengan atok.
atok sahaja ye..
3 angels + 1 boboiboy pergi inhouse playground kat tesco ampang sana.
beriya abah nak usung cucu dia lepas tu tak kasi kitorang folo.. kauu rasaaa?
sentapp ok..hahahaha..
dalam hati dah pikir, macam mane kalau salah sorang nak terkencing ke terberak ke??
adoiiii...macam2 la pikir..
syukurr alhamdulillah everything goes smoothly..
pergi jam 11 pagi , balik jam 2.30 petang
tu pon kitorang kol suruh balik..
tak daya dah nak menampung kerisauan dalam hati..heheheee..


 -MrsPuex-

No comments: