Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Thursday, August 4, 2016

Fruits And Vegetables Party !

Assalamualaikum/Hai,

Sambungan dari entry INI.

Semalam teachers wassap gambar hari kejadian party tu..
senyum senyum aku menengok gambar dorang..
semua pon cuteeeeee sangattt..

Tahniah teachers sebab menjayakan program seperti ini..
sayangggg dzuliman puncak perdana ketat ketatt!!!

fruits costume party
banner!

fruits costume party
kindy dengan costume masing masing..
spott my qaid..
kreatif jugak mak mak awak semua ni tauuu...
heheheeee...

fruits costume party
kindy tanpa costume tapi pakai topeng muka buah..
lantokkk...heheheeee..



aktiviti yang dijalankan. senamrobik.
wondering..boleh ke si qaid tu membongkok??
mcm payohhh jee..hahahahaa..

fruits costume party
nampak tak semua bongkok, qaid je tegak berdiri..
kang dia bongkok kang, penyek laa mangga tu..

fruits costume party
yeayyy!! tersenarai di tempat ke3 untuk costume tercantik..
tu mangga tu dah senget senget dik oiii..

fruits costume party
nasib baik tak terburai maskot tu dik..
ni mesti awok ni lasakkk sangat..

  fruits costume party
kenyanglah bebudak tu makan buah buahan yang ada..
harini mesti kenduri sayur je kan teachers kan??

alhamdulillah maskot mangga mama dalam keadaan suci dan selamat.
dan disimpan dalam jagaan teachers.
katanya nak pkai untuk program open-day hujung tahun ni..
takpe teachers, hakak sodokah amal jariah je tuh..
nanti kite gotong royong buat buah lain plak ok!
biar meriah smpai jadi kebun buah semuanya...heheheee...

 -MrsPuex-