Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Thursday, June 2, 2016

Kari Kepala Ikan Batu 3, Shah Alam

Assalamualaikum/Hai,

Sesekali manjakan tekak dengan makan kegemaran ape salahnya kan??
kali ni berJJCM di sekitar shah alam je..
lokasi pilihan di area batu 3 shah alam..
kedai pilihan ini betul betul sebelah sya sya seafood.
sederet dengan stesen minyak PETRON.

dengar cite KARI KEPALA IKAN die marveless..
so mari kita bagi tekak audit kesedapannya..


seketul kari kepala ikan dah stanby untuk dingap.
hoiiii.. memang ngencess ailio hakak ok!

wajib la selfi dengan ikan ..
datang time lunch memang berebut tempat duduk sebabnya kedai dia bebetul sebelah jalan besar.
kedai memang sempoi tapi pelanggan tak berenti keluar masuk..
semua pon ada kari kepala ikan atas meja..

memang kemestian la kot kalau datang sini makan tu je..
padahal ada je menu-menu yang lain.

bismillah..jemput tengok..hehehee...

burkkk..alhamdulillah..
kenyang perut sokaakk hatiii...
kari pekat. tak berapa nak pedas. cukup rasa serba serbi..
memang win dihati hakak..
sedappppp!! sedapp!! sedapp!!

total hangus untuk 2 orang makan dan minum : RM33.80

sooo, sapa yang berdekatan dengan shah alam wajib cuba tau..
sila cuba!
peringatan : datang awal untuk cop tempat.. otherwise, sila sabar menunggu meja kosong kembali.

-mrspuex-