Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Thursday, February 4, 2016

Suppliment kegemaran kanak kanak masa kini

Assalamualaikum..


Suppliment kanak-kanak paling hangat masa kini.

Mamaa, nak caliph, kami suka caliph..
mamaaaaa nakk caliph!!

hahahaaa..

terngiang ngiang kene berzikir kat telinga selagi tak beli beli suppliment nan satu ni tauuuu...
pengaruh btul!!


yela ....yelaaaa...
mama belii...
lagipun khasiat banyak dan paling penting, ada kandungan makanan sunnah yang baik untuk anak anak..


dapat-dapat terus nyanyi lagu kegemaran..
haihhlaaa..
tapi comelll je tgk dorang nyanyi..
rasa lagi semangat nak suap suppliment hari hari kat dorang..


tiap tiap malam sebelum nak masuk tidur, mesti dah terpacak depan fridge menunggu untuk disuap..
harap berterusan laa ye anak anak...


video

nah video untuk tatapan semua..
lagu kegemaran sebelum nak minum caliph..
atas arahan mama.. kene nyanyi dulu baru mama suap..
kejammm kan mama dorang..hahaha...


In Sya Allah.
semoga terus istiqomah..
aminnn..

-mrspuex-

Shaklee Malaysia Mengumumkan Pelantikan Presiden Baru


Assalamualaikum..



Shaklee Malaysia Mengumumkan Perlantikan Presiden Baru.
Puan Helen Lam
Presiden Shaklee Malaysia


Selangor, January 2016 – Shaklee Malaysia mengumumkan perlantikan Helen Lam sebagai Presiden, Shaklee Malaysia. Beliau menyertai syarikat tersebut pada Januari 2016
Sebelum ini, Helen telah pun bergiat aktif di dalam bidang industri Jualan Langsung melangkaui 20 tahun menerajui bahagian Pemasaran & Jualan di syarikat multinasional.

 “Bukan mudah mencari seorang pengurus eksekutif yang mempunyai latar belakang dan pencapaian di dalam industri ini, dengan minat yang amat mendalam membantu memberi impak positif kepada kehidupan orang lain”, ujar Roger Barnett, CEO kepada Shaklee Corporation.

Tambah beliau, “Kami amat bertuah dengan kehadiran Helen yang mahu menjadi sebahagian daripada keluarga besar Shaklee dalam membantu rakyat Malaysia untuk hidup lebih sihat dan mempunyai kehidupan yang lebih baik.  Kami amat teruja untuk melihat perubahan besar terhadap perniagaan Shaklee di Malaysia, tambahan pula kehadiran Helen sebagai Presiden, tentunya akan lebih mengeratkan jalinan hubungan perniagaan kita di dalam keluarga besar Shaklee”.

Helen mempunyai pengalaman yang cukup luas sebagai Pengurusan Eksekutif dengan rekod pencapaian cemerlang, berganding erat bersama para pengedar, bagi memacu pertumbuhan yang stabil dalam jangkamasa panjang, di dalam industri jualan langsung. Sepanjang penglibatan beliau, Helen telah berkareer secara meluas di seluruh Asia Tenggara untuk pertumbuhan kedua-dua pasaran bakal dan sedia ada.



Untuk keterangan lanjut, boleh klik link seperti di bawah :


Website : www.shaklee.com.my



Pembelian Shaklee secara  Online di Lazada: http://bit.ly/buyOnlineShaklee



psst!!.. saya pon salah seorang pengguna shaklee tauu..heheee..

xoxo,
-mrspuex-