Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Monday, October 19, 2015

Sejarah dengan PURPLE!

Assalamualaikumm..

Hai korang..
jom borak..

sebenarnya banyak keje nak buat tapi tak tau nak mula dari mana,
so mari temankan iols borak kosong kt sini boleh?

Kenape saya suka sangat dengan purple?
kerana sejarah di zaman sekolah menengah saya laa..
zaman rumah sukan kaler purple..
dorang tak panggil rumah purple tapi rumah UNGU..
rare kan rasa??hahaha...
sekolah korang ada rumah sukan warna ungu tak?
adee??
 kerana terlalu bersemangat waja nak mempurplekan acara perbarisan rumah sukan, mata dan hati terus terjebak menggilai kaler purple sampai la sekarang ni ha..

sila jangan salahkan saya yee.. sila salahkan rumah sukan saya..hahahaha...
maklumkan saya masa form 5 kene lantik jadi penolong rumah sukan ungu, maka masa nak prepare untuk perbarisan tuh, mata asiklah nak tengok purple purple purple..bila dah combine banyak banyak kaler ni, jadi menarik tertarik plak..seriuss memang lawa..
itulah sejarah ringkas kenapa saya ni gilerkan kaler purple tersangat sangat..

terlatest, terjebak terbeli jam kaler purple kat lazada..
tak tahan weii sales.. tengah kering kontang pon ko sempat nak menyoping kan??
rm15.60 jee..murohh murohh..





koleksi kat atas meja opis..
purple mata hitamku..gituuuu...
nasi lemak tu sekadar hiasan waktu sebelum di ngap..

 
selpi bersama sofa purple masa pegi event last weekend..
exclusive sangat nampaknye..
tergodaaa tauu takk..
rasa nak amek sebiji letak kat umah...hahahaha...tak senonoh perangai!


korang ada yang perangai macam saya tak??
addicted terhadap sesuatu kaler?

saya bukan tak suka kaler lain cuma kaler purple ni adalah kaler pojaan hatikuuuu...
no wonderlah tema blog ni pon kaler purple..kekekee..


sekian..

-mrspuex-