Followers

Friday, March 7, 2014

Potluck 07032014

Assalamualaikum..

Today unit aku buat small potluck..
Main menu adalah laksa..ohhh my feveretoooo...

Perbincangan dibuat utk melancarkan program..kecik kecik pon kene plan ye uols.. Klo tak, kompom tercicir bahan tu la tertinggal bahan ni la...not gud not gud..

Part aku adalah salad, limau..xtra aku buat agar agar lengkong tradisi bonda..

Amek part ringan jek..komitment byk maa..cewaahhhh...

Kuah laksa..aku kutip asam keping seperti biasa..

Laksa yang gebus..

Telur rebus wajib ada..pelengkap..

Bebahan yang lain..

Otak udang siap tarik oleh bos aku..
Aku x makan sbb x minat..
Tu salad yg terserlah kehijauan tu aku la yg bawak..segaaarrr btoll..

Tembikai..
Ada jugak kuih muih yang lain..(tiada dlm gambar)

A set of laksa.. Its mine bebeh..
Slrrrpppp..

Mi la lengkong agar-agar yang aku bawak..
Simple jek utk pencuci mulut..

Sekian..
Sori kalau gambar ni menyentap jiwa tekak korang..

Nak buat camne, aku sendri tgk pon dah tersentap tetibe..