Followers

Thursday, February 13, 2014

Hidung berdarah

Assalamualaikum..

Malam tadi hidung berdarah..
Pagi ni perit lagi rasa..

Nak tau kenape? Rasa geram, sakit hati pon ade tp nak cerita jugak..
Jangan gelak sudah bila aku story ni yee..

Kronologi adalah :

Malam td aku ngantok sgt2.. So terlelap sekejap dpn tv..kejap je ok..5 minit jek kot..

Aku prasan masa nak terlelap si kenit ade kt sebelah..Pastu mulalah si kenit ni buat keje diam diam lepas aku tido..

Asben aku masa tu tgh buat keje, memula die tgk si kenit ni elok dok dendiam sebelah aku sambil baring..

Kendian asben ckp aku stat berdengkur, asben aku ckp aku berdengkur? Hohh..pnt sgt la kot aku ni..*malu tutup muke* - normal la kennnn...hahahaha...

Ok, sambung..

Si kenit gi ikut aku dengkur.. Asben bole tengokkan ajekk??
Pastu die cri kat mane kluarnye bunyik tuhh..sabarrrr jek la mak ko nii.. X kasi can lngsung nak beristirehat..

Dannnn... Sedar sedar asben tgk aku dah menggelupur terkujat bangun tetibe..
Yela ko.. Tetibe aku rasa sakit sgt kt loobang idung blah kiri..ko tau takk si kenit ni pi jolok jari comel die kt lobang idung aku..berdarahhh weii..agaknye die jolok sambil korek nak kasi bunyi tu ilang.hohhhh!!!! Sungguh tak senonoh pekerjaan mu anak aku..

Sampai ke pagi terasa keperitannye tauu.. Aku msg asben pagi tadi trus die ckp nape biarkan anak main idong? Tgh tido kot nak bg main cemane?

Hai la anak.. Kenape notty sangat awak ni..mama geram tauu..