Food Review :: Mee Udang BNO, Sabak Bernam

Assalamualaikum..

Bulan ni bizi kerja luar, kene participate untuk site visit klinik klinik yang disenaraikan untuk projek phis-cps..
Kebetulan team aku kene cover daerah sabak bernam sana..

dah alang alang ke sana, maka marilah pujuk mereka berlunch di pantai Bandar Nakhoda Omar (BNO), Sabak Bernam.. kebetulan last klinik untuk tengah hari tu dekat bebenor ngn pantai BNO..tak pikir dah, ke sana terusss..

Ape yang menarik tertarik kat pantai BNO tu??
haaaa...mee udang die la weii..udang selambak dekat 10 ekorr..
ada menu lain berasaskan udang jugak macam mee goreng udang, mee sup udang..
menu yang taknak udang pon ade jugak..nasi paprik dan sewaktu dengannya..ko tengok jek buku menu yang disediakan tu..hihihi..

aritu aku dah rasa mee udang mak jah, kuala sepetang..result : sedap dap dap..
ni nak try plak mee udang BNO, sabak bernam ..

view dari kedai makan..
4 team dari lain lain agensi bergabung di meja makan..hahaha..
tu diaaaa..dah sampaii dahh...
kuah penuh sepinggan..
zoom skitt..
zoom banyakkk...kasi fokus kt udang...perghhh...
gamba selepas..licin takkk...
result :: sedap dap dap jugak..
siap bungkus bawak balik..hahaha..
aku ni kasi jek ape, telan sumee tanpa banyak soal..
sesape nak ajak aku review food, aku lah orangnye..hehehe..
photo potrait lepas makan..
photo potrait bersama tuan belog..
ecececeee...

p/s : abih jek makan,bertolak menuju ke next klinik utk site visit,trus aku mintak ubat tahan gatal/krim gatal..merasaalahkan makan udang selambak..tp takpe..kesedapan mengatasi kegatalann..gituu.

Yours Truly ;P

4 Comments

Izwa Kamaruddin said…
dah kenapa..?dah kenapa? dah kenapa bagi terliurrrr T____________T
Ismi Ana said…
Same laa..ade alah udang. Tp gatal nak makan udang selonggok. Haha
Bro Framestone said…
Macam banyak je isi dia.. yum yum... nak :)
fanacheksaat said…
Aduhai, temptingnya tengok mee udang tu.