Swimming pool selama 2 hari berturut turut di felda residence tekam

Assalamualaikum..

Kasi can.
Membiarkan anak anak mandi 2 hari berturut turut di swimming pool felda residence tekam..

Hari pertama lepak swimming pool sampai kene halau tiup wisel ngan abang guard..

Hari kedua sampai memasing kelaparan tahap tak bole blah..hahaha.. Dari jam 930 pagi lepas brekfast kenyang kenyang membawak ke 1.30 petang..ko mampuuu??? Hahaha...

Bila ikut suami bekerja maka itu jek la aktiviti aku ngan anak anak..

Malas dok bilik sebab nanti anak anak berantakan tah ape ape..lagi aku stress..so biarkan mereka stress kt swimming pool..hehehe..

Dalam hati berdoa janganlah dorang demam ke jatuh sakit kee..risauu...

Ade je xtvt lain kalau korang datang tekam ni..bole msuk gua, buat xtvt lasak dan sewaktu dengannya..

Nak rasa keindahan duduk di kampung bolehlah terjah sini..makanan kat garden terrace memang terbaik..simple tapi sedap aku rasa..kalau tekak korang tu aku x tau..

Nak buat family day ke gathering pon ok jugak..

Day 1 : papa menemani anak anak sbb start duty esoknya..

Suka sangat mereka berendam..

Tak takut langsung ngan air..

Kakak seperti biasa feeling mermaid..

Day 2 : free and easy..kakak meet new fren..
Sampai x ingat nak makan..

Kene mereka turun naik gelongsor..

While adik dah puas main trus mintak susu mama dikhalayak ramai..
Dah kenyang trus lena sangat sangat..
Sib baik stnby napkin nak kaver menyusukan die.. Bf mama kene well prepared utk nursingkan anak di public ya..
Kalau malu jugak pegi dlm kete sudahh..

0 Comments