Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

lazada april

Lazada Malaysia

Friday, April 26, 2013

Perkembangan KAMI

Assalamualaikum..

Harini genap my lil hero 9 bulan..
Dah besar dah anak bujang mama ni..

Perkembangan setakat 9 bulan:
- Dah tumbuh 2 batang gigi..
- Dah ada kemajuan perangai : mengamuk sakan klo kita amek barang kat tangan die..geremm..
- blom boleh nak duduk sendiri..klo kita dudukkan lelama nnti die tersenget2..hihi..
- suka senyum meleret-leret..bajet ensem bergaya gituu..suweett..

gambar terkini budak 9 bulan nih:

bagi kayu drum utk ketuk dram tapi dia bantai gigit kayu tuh..haih..

takmo dok diam, mama ltk dalam bakul..senang skit nak monitor..huhu..    





Perkembangan si kakak :
 - semakin rajin mewarna. tak lupa jugak semakin rajin buat arts kat dinding..*tepuk dahi menengokkannye..
- semakin manja + notty..or mama semakin x menyabar kot?? *hari2 ketap bibir tgk die
- sifat ke'kakak'an semakin tinggi..tapi kadang-kadang sifat diktator kat adik semakin menebal..\

 Gambar terkini kakak :

kaler2 tu die pilih sendiri..nice la jugak..arts kat dinding tu pon die yang wujudkan..

Perkembangan mama :
 - target nak kurus semakin berjaya nampaknya..banyak kain baju kurung dah longgar..kikiki...
 - hidup semakin tonggang langgang sejak beranak 2..tapi tetap senyum melayan kerenah anak2. mungkin perlu manage timing kot..

Gambar terkini mama :

berjaya menyarung baju tahun 2007 - baju masa anak dara..vavavavava...

 Perkembangan papa :
 - semakin menjadi2 kesibukkannya..tiap2  minggu mesti kene ostesen..lgik kerap ostesen bila nak pilihanraya ni..**stress menengoknya..

Gambar terkini :
 takde. nampak ??? die mmg sibuk kann?? sob sob sob..

Ape pon perkembangan kami, kami harap kami dapat melaluinya dengan tenang..
go with the floww...

Sekian, terima kasih..

Yours Truly ;P