Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Tuesday, April 16, 2013

Tribal Shawl

Assalamualaikum..

Ehem, ehemm..

Saje nak  menerai shawl tribal yang tgh meletop top top skang..

emmm...ok ke tak eyh??

























glow glow tak muka saya skang??
ni la akibat banyak sangat terpengaruh n teramek pil vitamin C...hehehe...

boleh dah masuk iklan muka sebelum dan muka selepas ni...hikhikhik**malumalu*

rahasia saya??? pm klo nak tau lebih lanjut..kuang kuang kuannnggg....

takde maknenye la...

vitamin C saya adalah vitamin photoshop jek dik nonn hoii...
ejass skit kasi glow glow buang mak mak jerawat..tup tup..tu la hasilnye..



sekian,terima kasih..



Yours Truly ;P

T.H.E.M

Assalamualaikum..

Mood nak borak takdak..
Mata ngantuk thp nak mintak sesape tolong tamparkan bagi segar bugar..
dah bedal 2 cawan nescafe pon x de kesan sampingan..argghhhh...

tengah lunch tp malas nak makan sbb malas nak kluar..bolehh??
huhhh...what a life...!!

sooo...tengok jek la ragam anak-anak ku ni yeee...

they are wearing the same sleepwear design with a diff size..
kakak : 5T
Adek : 12M

rembat masa expo aritu..terkehel bijik mata nak matchkan baju adik n kakak nak bg sama-sama..


smackdown..

tunggang langgang

hiphip horeyyy..

enuff mama, enufff...adek tired oredyy...

hahahahaa...kesian dorang..
ni lah die klo mama dah stat nak buli anak anak..


Yours Truly ;P