Followers

Thursday, February 14, 2013

1st time mandi laut

Assalamualaikum..

CNY..
Ape xtvt korang time CNY aritu??

Ai balik kampung MIL n mandi lauuttt..

Bukan kitorg yg 1st time mandi laut tau..kitorg ni dh byk byk time dah masuk kluar laut..ecehhh..
ni pasal my son, qaid le..1st time bwk die mandi laut kat peedee..

phewwww..time CNY, laut dh mcm soping kompleks..
silap selam kompom berlaga kepala uolss..
betapa packnye laut ketika itu.. i tell u..
risau jek tgk suami dok selam selam kt laut..tersondol kepale lelaki xpe la, ni kalu tersondol vontot pompuan??haaa..mau terbeliak bijik mate si istri yg berada di gigi air ni haa..
dalam sakit sakit pinggang tu kemain hebatt dok selam selam..tp timbul tang tu jugekkk...
mau aku x gelak, konon nak mengejor si aireen..ye ye jek selam kebush kebush tp bile timbul tgk kat tempat same jekk..hihihi...aireen plak poyo poyo jek menjerit konon papa nak tangkap die..tp hampehh..
x bergerak langsung dik non..
ye la yela..salahkan ombak yg kuat tu la yee..kang kecik hati plak suami ai..hihi...
papepon mereka berdua tetap comey kt laut..berkejar kejaran di tempat masing masing..hhahahah..
aku?? dok dendiam kt tepi gigi air saje bersama qaid sambil mengira bilangan ombak yang nak dtg..gituu kekdahnye..


kakak aireen dah siap sedia nak masuk laut..
























mereka bersama-sama di dalam laut..-sweet-
























Yours Truly ;P