Dapat Sesuatu..

Assalamualaikum..

Dapat sesuatu dari insan yang dulunya pernah memberi tunjuk ajar dalam tugas harianku..
Didik aku macam mane nak jadi orang yang sabar melayan kerenah manusia..
Orang yang sentiasa tersenyum..tak reti nak marah..
tu la CC kesayangan aku satu ketika dulu..
Bersara awal utk spend time ngn suami yang dah berpencen...
luvly sgt tau mereka..

Die bersara trus aku tukar unit..kah kah kahh...

Pegi bercuti ke New York dan sempat hadiahkan sesuatu yang aku rasa macam eyh eyh ingatt lagik cc kat kite..terharruu gilerr beb..

ni la die fresh apple self picking from shenandoah national park, virgina dan keychain dari washington DC..





tenkiu soo muchh cc..rasa macam sayang giler nak makan ini epal.rasa mcm nak framekan jek..
jauh kot dapatt..

Yours Truly ;P

2 Comments

Izwa Kamaruddin said…
keraskan!simpan buat kenangan...hehehehe...frozen!
mush said…
oowhh tu apple btol ye...aku igt keychain apple