Tebus tiket gempak santai

Assalamualaikum..
Ni pestime semangat mengumpul kepala metro utk tebus tiket pree kt nstp bangsar sana..
Lokasi tebusan tersangatlah dkt ngn umah..wet world shah alam..ekceli ade 3 tmpat pilihan iaitu wet world shah alam, pedas dan kota tinggi x silap..tp aku amek yg paling dkt ngn umah lee..tak koser la nk amek jejauh nun..sebab tu semangat nk kumpul tu dtg lain mcm jeek..
Cara nak dpt tike pree adalah dgn kumpul 10 kepala suratkabar metro then ko tebuslah tiket seperti yg diminta.ikut tarikh yg ditetapkan..10 kepala bersamaan 4 tiket..nnti die akn bgtau next destinasi plak..so marilah kite tunggu panggilan iteww..klo dkt apesalah try lg..
Dan kene ingat, haruslah sabar beratur panjannnnggg utk dptkan tiketnya..
Aku bratur line lain, incik suami beratur line lain..kite tgk same yg kene..end up line aku tersgtlah laju..org muda jaga tiket..harusslahh pantass kann..hahaha..mungkin jugak rezeki kendong ank bujang smpai nak pth lengan aku..
Pengalaman pertama uols..mcm x pecaya aku buat keje ni..bopoloh gak la ketiak mak ni haaa..
*tepukdahitakpercaya*
10 kepala surat khabar

beratuurr panjannnggg...

turn papa jaga anak2.. 
mama q-up
q-up sambil kendong qaid..
time die nak nyusu tp ku tahan..
lg 3 org nak smpai turn mama..sabarr dik sabarr..
gigih menyain sambil dokong ank..
akhirrnya..inilah hasil berkat kesabaran menunggu bersama kerenah anak2

masa utk selak kalender nk pi wetworld shah alam..yippiii..

1 Comments

Puan Ida said…
rajinnye
bagus tol
tpi berbaloi
tapi g wet world kan
tahniah ye
jemput singgah blog ida ye
umielman.blogspot.com