Nak Show off Jari kat blog jugak

Assalamualaikum..

Sumeorang nak up kisah jari tercalit kat blog masing-masing kan??
apedehall..blog sendri..sendri punye suke suki la kennn...
aku pon nak kasi up jugak walaupun dah lewat..tak kiraaa..tak kiraa..

5 mei 2013..

Hari yang sibuk utk semuorang mencalit jari telunjuk..

Aku??

Pagi pagi dah gerak ke peedee utk turn mak metua aku tunaikan tanggunjawab die.

so, menunggulah kami dalam kete..
agak lamaaaa jugaklahh...mak metua aku ckp saluran die beratur panjang..
huh..patutlaa laamaaa...sib baik my hero x cranky..kakak pon gud gud dok dlm kete..
papa die?? jumpe kawan lama trus parking kt bwh pokok nun..


soon he will be my drifter...waaaaa!!!!
























Dah setel part mak metua, moh le kite ke cheras..
its my turn bebeh..
x sabar nak mencalit jari..hahahhaa...

dann....harus la mengshow off jugek kan...

nahh..

saya sudahh..

























sampai jek kat skolah, hujan turun menderu koo..x dan nak bershow off kat tepi gate skola..
aku mengundi kat SK Seri Bintang, Taman Shamelin..
tah kenapa nama x naik kat sk ceras baru tu..tensenn...klo x, jalan kaki dari umah pon boleh saje..
dapatlah singgah kat kedai dass...ohhh..rindu kat das..lamaaa x singgah kedai das..huhu..

ok, fine,
nnti nak tuka pusat mengundi laa..

dah setel, singgah umah mak abah kat ceras baru..
adik beradik sume turun..
mak masak spesel sempena hari mengundi..pulut kuning, rendang ayam, sambal ikan bilis superb
daannn ptg2 skit ade lempeng pisang dalam daun pisang..
maaplah takdok gamba sbb mak kalut kelaparan+layan anak2+borak2 ngn mak tersayang..
macam lamaaaa sangat x jumpe...hihihi..
*sebenarnya bateri ahkak kong uols..sori sori..

bila dah kumpul reramai, amek peluang keemasan show off jari telujnuk secara berjemaah plak..
vavavavava...mari kite buat bulatan besarrr yee..


































tadaaa...jari jemari mak, abah, abang, SIL, adik , BIL , aku n hubby..
jari siapakah yang paling bersih lagik suci murni itu?? biarlah rahasia yeee..
kang sebut nama, sentap plak..
hak masing masing ..
undi ke tak undi ke kita tetap rakyat malaysia
bezanya tanggungjawab sebagai rakyat yang berdemokrasi..
ada hak untuk memilih pemimpin..
so pilihlah dengan mengundi..tu jekk..

yang pasti PRU 13 ni muncul fenomena jari telunjuk yang bercalit..gituuuuu...
penuh FB aku dengan jari kekdahnyaa..

Sekian, laporan basi aku pasal PRU13...



Yours Truly ;P

0 Comments