Shopping kat baby expo 2013

Assalamualaikum..

Cite pasal baby ekpo..

5-7 April lepas kat midvalley. (tak pegi)
12-14 April ni kat Shah Alam (tak pegi)

tapi..tapii..

aku baru nak updet cite baby expo 1-3 mac..hahahahaa...

lokasi : KLCC
Tarikh : 1-3 Mac

gasakk...dah basi tapi nak jugak cite..
bestt wooo pegi baby expo nih..

Baby expo yang aku pegi ni unik dan istimewa skit..
sebab...pertemuan antara 3 sahabat baik setelah sekian lama x berhang out bersama-sama..
kesiankannn??
last ngedet x silap aku masa wedding aku kot..
keluar bertiga lepas aku sanding blah aku lepak kat mekdi..mekdi jek ok..
tu jek last kot..maklumla memasing ade komitmen sendiri..sgt payah nak kluar sesama..
kesian kesian..

tempat pertemuan kami kat sini..sangat memori uols..
























hasil borongan kami..pempers tu sampai laaanii x abih lagi..jimattt woo..sakit2 tangan aku seret menatang ni tauu..x hirau dah orang keliling..hihi..































sempat pegi booth dynas n bergambo ngn die..ahkak ni pemalu nak tgkap gamba ngn artis tp ku belasahkan jugak..hihi..



terserempak plak ngn member skola..hoiii skang die ni adalah blogger femes emes tau..impress tgk die..ni pon die yang sapa, makcik2 dh ushar barang x tgk org keliling da..sori ceera ye..hihi..
























lepas soping bagai nak melecet tumit, kite berlunch kt sogo plak..klcc - sogo..hahaha..mmg best..




unpack n bermoment b4 pulang ke pangkal jalan..weiii...bile nak repet lagik ni weii..




















































































last but not leastt..sesekali dapat keluar ngn kwn2 lama adalah sgt hevenkann???



Yours Truly ;P

3 Comments

Izwa Kamaruddin said…
amboiiii kemain seronok lagiii!!
Unknown said…
Mama Aireen & Airiel,
Sila jangan terlebih vogue ye..
Menjeles saya..!
Hahahahahahaha
Ratu Hatiku said…
betul tu sesekali kluar ngan kwn2 mmg best sgt :)