Creme De Fume

Assalamualaikum..

Semalam test eskrem baru dan terlatest rasenye..
Creme De Fume - spelling ala ala di france gituuu..
ia adalah homemade aiskrem
texture lebih kurang tutti frutti..
bezanya tutti frutti kita x dapat agak price die..hihi..

lokasi kat plaza masalam, shah alam
berhadapan dengan giant store..
price adalah :
small cup : rm6.90
regular cup : rm8.90
adding toping/filling : rm1.00
utk makan hari2 mmg tak dapek la..
klo sebulan sekali itu just nice..
rasanye mmg sedap sangat..
tu bagi tekak aku la..tekak korang sendiri terai ok..
x sure plak ade branch kat tempat lain..
nnti korang gugel la ye..

takmo cite panjang, jom layan gambar plak..
snap thru phone sajek..

creme de fume..

kita order baru dia bikin aiskrim..fresh from the bowl gituu..display2 eksrem takdak yaaa..

ni adalah gas utk membekukan aiskrim tu..ia adalah gas yang selamat utk dimakan..
dah tanya siap2 kt tukang buat tu sbb aku adalah jakun tengok asap2 kluar kt corong n ade ais berg yg melekat kt tiang tuh..jakun tau jakun..hahah..nampak sangat aku ni kampung style..

deretan toping(botol) dan filling (dlm cermin)..mcm2 adaa..just tmbah rm1 per toping/filling

tadaaaa..aku punye cookies n creme (vanilla flava aiskrim with oreo crumbs)
lagi satu bos aku punye mocha masquerade (coffee flava aiskrim with dark choc chip)
dedua sedapp sangatt..

uols yang ada kat area sekitar shah alam boleh la terai aiskrim nih ye..
sedap sangat tau..lembut je texture die
aku tengok balik gambar ni dah terliur pulak..acanee??

ok, selamat mencuba ..

**ini adalah marketing tanpa bayaran**

sekian terima kasih..

Yours Truly ;P

1 Comments

Izwa Kamaruddin said…
uhh....menarik nyer kalau dpt ais krim nie!!