Followers

tudung comel

Tudung kanak-kanak

lazada

searchbar lazada

Friday, February 3, 2012

Tidur Kepit Kepit

Assalamualaikum..


haippp..bukan cite aku ngn hubby tido ok.!!!...very the sensitip..mane ley cite kt sini..harruu!!

Ni cite psl kakak aireen yang suka sgt tido kepit2 ngn orang..xpecially ngn aku..klo bole tngn die mmg nak sentiasa bersentuh ngn aku..baru feel comfort kot..

aritu kt ceras tidokan lil qisya n kakak aireen..bile qisya dh tido jek, sibuk la kakak aireen dok kepit2 nak tido ngng lil qisya..tau tau dah terlena sendiri..xyah dah nak garu2 blakang die soh tido..tgkk!!!janji bole kepit, lena la tuh..kesian tgk qisya tido tersepit-sepit ngn kak aireen..tapikan mase dorang tido nih agak lama gak laa..senang btol..nak nak plak tido bwh ekon..fuhh..mmg heaven la 2 bradik nih..kakak aireen nih tebiat die yang x bole nak dibendung adalah teman setianya, bantal ngn botol susu..dh btol2 terlena baru la bole tarik...klo x, asal tarik jek, mengagau cri botol sumbat balik..haih...sampai bile la agaknyakan??

layankan jek la gamba dorang k..korang tgk kompom korang akan tetibe terasa ngantuk jugak..hihih..

Yours Truly ;P

Renungan :: 3 Perkara

3 perkara yang pernah ditawarkan dan ditolak oleh rasullah s.a.w:

1. Harta
2.Wanita
3.Pangkat

dan 3 perkara ini jugalah yang dikejar oleh manusia hingga sekarang sehinggakan sanggup menindas,menzalimi dan sanggup membunuh. Sekadar renungan buat diri sendiri di hari Jumaat ini......



Yours Truly ;P