Terpaksa Melepaskan Sesuatu Demi Sesuatu Yang Belum Pasti

Assalamualaikum..

Tajuk x hagak2..

Banyak perkara berlaku pada sabtu lps tau..dan ade jugak perkara yang terpaksa dilepaskan demi perkara lain untuk masa depan katenye..berdoa semoga keajaiban berlaku..manelah tau utk rezeki baby dlm perut nih..


Perkara 1 :

Salah satu perkara yang telah dirancang dengan jayanya terpaksa dilepaskan tanpa rela iaitu Family Day Opis aku kat Desa Waterpark pd 12/5/2012 :

1st time x pegi family day sepanjang tempoh bekerja..


Perkara 2 :

Kene hadir exam bertulis pada hari dan waktu yang sama berlangsungnya kejadian di atas.. stat exam kol 9 pagi sampai kol 3.45 ptg. exam apekah?? nih haaa die :



(doakan saya mendapat keputusan yang memberangsangkan adrenaline saya) 

Perkara 3 :

Lepas exam trus shoot ke KDE  utk setup projektor n notebook..pastuh tolong organizer skit-skit b4 balik utk bersiap-siap..Nasib baik jugak la dapat hadir untuk reunion sekolah menengahku pada malam hari yang sama...start function kol 845 mlm sampai 1130 mlm..so x brp nak ralat sangat sbb dpt lepaskan tension mlm tuh..huhu..

tengok..sgt padat xtvt hari sabtu aku yg lps..smpai harini terasa kesengalan di badan. tapi xpe. janji aku puas hati..


Yours Truly ;P

3 Comments

Unknown said…
semoga berjaya dlm exam PTd tu yer..doakan terbaik tuk akak
Izwa Kamaruddin said…
ala takakt desa water park ape la sgt nak dibandingkan dgn exam 41 tuh!hehehe..
Madam iEeDaZ said…
ala kesian nyer..penat eh..apepun semoga berjaya dalam exam tu yer!