Penangan Drama Gemersik Kalbu..

Assalamualaikum..

Skang tgh sibuk melayan drama nih  selepas drama Tentang Dhia :
























diadaptasi dari novel nih :





















Selalu bile layan slot akasia setiap ari kol 7 ptg tu mmg muke aku la dok terpacak sensorang. kekadang ngn aireen..tu pon die wat hal sendrik smbil tmankan aku jekk..x kisah la cite ape pon..tetap layan..

tapi, bile drama ni muncul lain lak citenye..hubbyku join skali uu..even smpat lyn stgh jam jek sbb blik keje lewat..xtau la sbb retis pompuannye ke or jln citenye..selalu die la org yg paling kipochi /x senang diam bile aku dok diam kt dpn tivi..

nak nak skang ni sibuk si suffian dok nyakat raihanah..comel n notty jek tgk suffian nih..geremm..tetibe fefeeling diri cm raihanah..hahaha...

pastuh kan, nak tau ape jadik?? aku tgk hubby aku pon kekejap sengih sengih..kekejap senyum senyum..haih...pelik pelik..buang tebiat ape??

aku pon nyakat la..'ai, teringat kenangan lame kee?? dok sengih2 semacam jek??'..saje kasi soklan cepumas kt die..hihihi..tp mmg kelakar tau tgk muke sememeh die..x penah penah layan drama melayu tau die nih..last last aku dapat habuan jelingan tajam sambil sengih2 kambing dari sang suami sbb kaco die tgh dok fefeeling ngn drama nih...hahaha...gasak laaa...

hebat btol penangan cite nih kt hubby aku gamaknye..hihihi...

sekian..time kasih..


Yours Truly ;P

2 Comments

RamRamCute said…
dah lama-lama sket tengok cerita ni macam best aje..sebab masa memula tu macam kurang menyegat sket tapi kira oklah kalau nak dibandingkan dengan cerita Bicara hati..huish takleh nak tegnok la sebab pelakon dia macam tak menjiwai watak sangat..lagi best baca novel. hehehhe :)
mrspuex said…
kak rahmah ram ram ::

mmg..lelame cite die menarik n tertarik org nak tgk..hihi..enjoy jek tgk..:D