Ape kekdahnya anak aku tido cara cenggini?

Assalamualaikumm..

seru lom smpai nk updet..tp byk cite nak kongsi ngn korang tau..slow-slow kayuh naa..haih...datanglah wahai mood...ok..layan dulu pe'el my lil aireen @ oldtown white coffe kat bandar sri permaisuri baru-baru ni..

punyalah empuk sofa ni smpai tertido dgn caranya yang tersendiri..comel!serius aku x prasan die dh terlena..sian anak mama..

view from backside..tido dengan penuh gaya..cer tgk kaki..

ok...demi utk papa ku rela tido cmni tau..

demi apee?

tadaaa...

papa mauk berdeting ngn gayfrend opss..bestfrenn dia..hihi..
**uncle chop klo ko sentap aku hempuk ko!!
lelame bila aku soh laki aku tgk cmne anak die tido, dan dan tu die gelak n trus snap pic utk tontonan die masa dewasa nnti..
uncle chop lgilaa pelik+hairan sbb x penah jumpe spesis org tido duduk..haa..kan aku dh ckp..like papa like dotter la..=pelikk..hihi..
dengan rasa bersalah trus gi bayo kt kaunter pastuh tgk jam...patutla ponnn..dh pukul 1++ pagi dohh!!..
sbb tu la kot lil aireen tido sambil mogok..tp tetap menten comel..:D
mama??layankan jekk..bini yang spoting...**dushhh!!perasaan ko!!..

Yours Truly ;P

0 Comments