Sesekali berjumpa mmg bestkan?

Assalamualaikum..

Kesihatan harini sgtlah mendukacitakan..demam..walaupun tangan ni seram sejuk sambil menaip.ku gagahkan juga...tamo biarkan blog nih senyap sunyi jek kann?? dah puas blogjoging..bukan x de idea..melambak nih ha..tp  external harddisk aku wat hal plak..x detect..gamba sume dalam tuh..adelah back up kt notebook ..tp notebook tuh sharing ngn hubby..evelebel bile die x buat design artworknya..ade 1 notebook jek??bukan..bukann.,.ade lgi notebook lain..notebook Apple..tp x suke nak pkai utk haplod gamba kt blog nih..klo nak view fb or blogjoging mmg ku pakai notebook tuh..lg 1, notebook nih khas utk lil aireen tgk upin ipin sampai lebam.. kalo nak transfer gamba mmg aku pakai notebook sharing tuh..senang..lajuuuu...yela..khas utk mendesignkann..

xde pc kt umah?? eh ade la jugak..pc ms aku blaja diploma dulu thun 2002-2004??lamekan??tp dh upgrade ikut spek zaman skang..tp tula..name pon lamekan..manjang rosak la, hang la...lelame cm mls nak betulkan..ade sesape nak beli??ngehhh!!

aik?larik tajuk maa...xpela selingan di kala ujan lebat kt opis nih..x de keje??eyh..ade, tp dah ku setelkan dengan lajuuunyaa..tunggu bos bg task baru plak nih..:D

so skang saje nak tepek gamba beraya kt umah bff aku, qiss kt rawang ..jauhkan??x la jauh mane sbb aku dr shah alam, ikut highway guthrie dekat jek..tp ko hadap la tol yang melambak tuh..tp tu la mlm tuh tetibe jem yg sangat teruk uollsss...kluar rumah lps maghrib n smpai kt umah bff aku tuh kol 9 lebih..mau x lapaa...bff aku just jemput kwn2 yang sgt rapat cam ala adik bradiks la..hihi..

tamo cite panjang, tgn pon dh nak kejang kesejukan nih, moh la layan gamba yang x seberapa dari ku untuk mu ..dipersembahkan ::

date : 10 September 2011
time : lps maghrib tp  aku sampai kol 9 lebih
menu : meehoon sup utara power khas dibuat oleh abang lang ( abg ipar bff aku )..fuhh...sedapp koo!!

portion aku - tambah 2 kali pinggan penuh..burrkkkk!!
alhamdulilah..

lil aireen ngn kak sara tgh kusyuk makan..tambah sampai 3 kali ko..tp sikit2 la

ni la bff aku sejak zaman diploma..bile dah kawin dpt jumpa time ade event cm nih jek..
kesiankan??komitment maaa..xtaula tahun bile ley jumpe lagik..
Sekian, terima kasih..

Yours Truly ;P

3 Comments

mrspuex said…
kite ni bile plak nk berkumpul??ngeee!!!
teringat kat kawan2 lama i jugakkk uwaaaa