Seronokkk!!

Assalamualaikum..


Ni nak habaq mai..aku bukan sorang blogger yg profesional ke, yg malatopss ke..tapi cukup membanggekan usus kecik dan usus besau nih bila kawan-kawan alam maya-ku dah bertambah ke angka 30..seronokkk sangat uu...sampai terase diri ini cam terfofular seketika..hikhik..** dushh--perasan koo!!

yela..aku tgk kwn2 alam maya yg lain sume dha cecah ratus-ratus dan riban-riban..** tingin nk jadi seperti mereka ok! - any tips??!!

dari sehari ke sehari aku dok merangkak dan merayap ke blog kawan-kawan baru semata-mata untuk berkenalan dengan muke yang sememeh tanpa segan silu dan berkongsi membaca pengalaman yang bermacam-macam iteww....**terhibur

Sesungguhnya aku akan berusaha lebih keras dan terkinja-kinja untuk mencari kenalan2 blogger lagi..bukan untuk membatakkan diri ini..tapi sekadar untuk memenuhi hobi baru nan satu nih..**penah jugak terpk nk bukak blogshope tp x tau nk jual hape - still thinking!! ** 

sesape yg nk kawan dan folow saya, sangatlah + amatlah dialu-alukan..:D

Syukur..

Alhamdulillah...

 "Friendship is always a sweet responsibilty, never an oppourtunity."


2 Comments

Chekpid said…
buat la GA or contest. sure melotup2 followers...Nak2 kalau hadiahnya produk ikea ke or anything yang menariks. cayelah cakap den ni