Reherseal Malam Kasih Seiring Budi-PKN

Para urusetia Majlis Malam Kasih Seiring Budi
 berhempas pulas memastikan majlis gilang gemilang berjalan dgn lancar..
x caye?? moh kite tgkk..
( ada bykkk gmboo tp aku uplod mane ade gmba aku jek..hihihi)
-
-
-
barisan surprise hadiah dr hospital2 n pejabat2 kesihatan selangor
utk Pengarah kami

pose dulu b4 wat sound check!

setting tmpat ok ke x..:D

sound check bermula..

barisan2 multimedia controller..aku?nyibuk jek..:D

red kapet..

tu pintu masuk..ade 50 meja - 500 jemputan 

inilh org yg di rai..Dr Rosnah Bt Hadis, our pengarah
wlaupun die x de tp cukupla gmba die jek yg memerhatikan kitorang wat keje..gituuu!!!

sound sound check check

barisan urusetia hadiah..aku?part nih pon aku bantu jugak..

audio controller

penari import dr pergigian klang
-

0 Comments