Menang Cabutan Bertuah @ Pameran Pengantin

Kunun-kunun nk mengimbau kembali kenangan terindah mase nk kawin..cewahhh..so My hubby decide nk wat lawatan tapak kt Pameran Pengantin @ Stadium Melawati, Shah Alam..Best jugak..ade test food utk catering( kenyang dh x yah lunch,,hikhik), dpt free give cup cakes ( promo kt cust la nih!)..dan yg penting aireen dpt kompol melon (belon).keje aku la plak memegang menatang tuh..papanye pulak bersemangat kumpul pemplet n sesi tuka-tuka bisnes kad kt booth2 pengantin..x ketinggalan jugak pekej-pekej hanimun utk bkl2 perantin dgn harge yang berpatutan..tp pada aku same mhl jekk..lantakla kan,,dh keje dorg..

N..suddently..terdgr nameku dipanggil : no cabutan 1409 - Pn Nooraini Binti Zubir..dannn...aku dgn tersipu2 naikla pelamin yg sggttt santekk togeter2 ngn my hubby n my lil princes.. siapla kene interbiu aku laki bini..*malu makk..hadiahnye adalahh...jeng,,jeng,,jeng,, vocer RM400 dr Spa Sanctuary Slimming...cehh..ingtkan dpt la pekej percutian utk hanimun ke kann..hukk..hukk..tp xpela..dh rezeki ke SPA..laki aku suke la ngn adiah tuh..tp x de maknenyee..aku yg akn bolot sume vocer tuh sensorang..gile kose kooo!!..ngeeee!!!

Ni la stage pelamin..chantek ok!

post gediks aireen

peacee yoo!!bkn dslr papa jek yg menyale,
kemere fotografer lain pon ligat snap gmba si kecik nih.

0 Comments