Long time ago : Studying While Working..

It's very satisfying to continue studying, training and learning. But its not easy,either..Banyak cobaan dan gudaan terpakse aku tempoh selame 4 tahun bergelar pelajar, seorang isteri dan juga seorang mama..pendek kata klo x kental, sure ko akn berjihad di tengah jalan..aku?alhamdulillah dapat menamatkan pengajian dgn jayenye..tu pon atas sokongan padu my hubby ( tlg jage anak di kala malam ), of cos my luvly family yg byk membantu ( jd banker aku..hhihihi)..,kpd cikgu cikgi yg byk bersabar mengajar mak2 n bpk2 org nih dan juga kpd kwn2 seperjuangan menyiapkan ape yg patut disiapkan selama 4 tahun tuh..fuhhh!!! ni ade beberape keping gmba yg mengimbau kembali kenangan menghadap pekse+esemen+projek.. owhh..lupe nk bgtau kt mane plak aku blaja kan..Aku seorang Pelajar Luar Kampus di Uitm dihatiku..ecehhh...Fakulti Pengurusan Maklumat, kampus Puncak Perdana..cukuplah tu kot info study aku..so, moh le kite layanzz pics yg terbentang kt bwh ni ok..


sedut sehabis baik..rsenye mse ni kol 3 am..


memember ckp 'nota kecik' wajib ade..hehehe..


Lepak kt library b4 exam start..

bile stress kite posing2 dulu okeh!

Selesai suda exam..moh le kite blik..

tadaaa...ni la PTAR Puncak Perdana yg penuh
time nak exam jek..huhu..memori..memorii..


Sekian,  Wallahualam..







0 Comments