Jem 1 Malaysia..( 06022011 - Ahad )

Korang ingt jln jek jemm??haaa..ni nk story mory skit..otw nk blik ke kl dari Pantai Timur ms CNY lps, ade perkare unik yg berlaku kt hentian tol Bentong mghala ke KL..Jln jem?? mmg pon sbb manusia berpusu2 nk blik   ari ahd tuh sbbnye senin rmai dh akn bekerja stlh lame bercuti..( tah..tah senin rmai MC kot..hehe)..Stat dri tol Karak smpailah ke Genting Sempah..Jem yg sgtt luar biase.. Kt toilet pon boleh jem okeh!!..mslhnye toilet pompuan jek yg jem giloss..ape kes??upernye..mak2 budok gi mandikan ank dorg kt dlm toilet..kot ye pon..kejap2 udah la..kt sinki x bole mandi kee??hmm..manusia2..aduhh..patutla jem x hengatt.. sib aku ni jenis bersabar sbbnye ketahaan proses penyahtijaan(ayt sentipik uu!!) msih dlm keadaan menten..

Mcm2 gelagat n gaye yg aku tgk semate2 utk menahan ape2 yg patut di thn sementara nk tunggu turn mmbuang hadas..muke 'cemas' memasing? bek aku x yah cite..sbb mmg hodoh pon sesape yg thn gaban menahan..hahaha...siyess kelakauu..ade yg joget cak lempong la..hip hop la (terloncat2)..kah..kah..kah..best woo tgk gelagat manusia taim nih..klo yg cine tuh muke putih suda bertuka ke merah..ilang sume pondetion/bedak yg ade..keh..keh..

Disebabkan toilet yg jem nih, sorg bapa  kehilangan 3 ank dara..my hubby ckp brother tu mmg panik gile ..cri sane sini sinun..x jmpe jugak..smpai dia gi kt hubby aku nk tgk gmba kt kemere kot2 hubby aku ade tersnap gmba ank2 die..3 org ilang serentak beb..mane x meroyan bapaknye..maknye??x ikut dorg balik kl kot..hubby aku ckp die blik ngn 3 ank die jek..umur? dlm lingkungan 7 ke 12 thun kot..last2 hubby aku soh tgk kt dlm toilet tuh..time tu aku dh ade kt dlm..gelabah gak tetibe sorg mamat terkinje2 ushar line kt dlm..die ckp"mintak maap,sy nk cr 3 ank sy kt dlm nih' mmg muke cemas gile..ade sorg mkcik tuh bisik2'eh..eh..ye la nk cri ank..tah tah nk menggatai kot.'..x lame lps tuh tup tup kuar 3 budak berderet kluar secare berperingkat dr pintu toilet yg berlainan..kebetulan serentak plak dorg msuk..hishh....suspenn siot ms tuh..hubby aku ckp once brother tu dh jmpe, terpamer wjh kelegaan..yela..mcm2 bende ley jd..culik?mmg sgt senang sbb kete mmg melambak..tarik jek budak trus blah..senang kan??

ok..tamo cite pnjg nnti korg borink plak..jom tgk gambar yg telah dicompresskan dr 3 keping kpd 1 kping yg panjangg..


*dh mcm bratur beli tiket wyg kt midvelly..ahaks..


0 Comments