I Love Doin' This

Gunung Oh Gunung 

Ramai orang ckp nek gunung nih keje gile..buat penat jek...tp..korang x tau 1 perkara :: penat yg sgtt berbaloi..dpt fresh air, air sungai yg blom tercemar dan keindahan ciptaan Tuhan yg amat menakjubkan..Hijau bumi Tuhan.. Semangat  spiritual n mentaliti kite mse dlm utan tu penting tauu..
Alhamdullilah dpt pasangan idup yg same2 minat xtvt yg same = Gunung...Lps kawin x smpat nk hanimun kt gunung sebabnye aku peknen awal..so..after 6 mth bersalin baru la dpt melepaskan rindu dendam nek gunung bsame en suami terchenta..bestt!!..hahaha...sebab aku, die pancit x hengatt..demi isteri terchenta la katakan..aku pulak thp stamina yg tidak memuaskan = pewaii...wutever pon, minat yg mendalam mengatasi segalenye...

Tah bile lgik aku bole nek gunung..hajat di hati mmg byk list menanti..tapikann,..byk nak kene pk utk 1-1 program xpecially ongkosnye..maklumla dulu pk kos utk sorg jek..skang kene pk utk 2org.. pastuh kene pk dak kecik tuh lgik..nk ngepos kt cheras ke PD..dolu2 mse kecik x pndai tnye bile kene tinggal..dh besau nih mmg pyh la..sure die cri mama n papanye..

Pix kt bwh nih mse aku gi wat kerahan tenaga kt Gunung Bujang Melaka , Kampar, Perak [ 6/2/2009-9/2/2009]..x byk tp cukuplah nk lpskan windu di hati..hehehe...

prepare ration..
me n incik hubby

tenggiling belantara

tapak kaki harimau bintang

@ Puncak Gunung Bujang Melaka..

post dulu b4 grak turun

The Iron Ladies..ecehh..

Mkn besauu lps turun..lauk x sedap pon jd sedap taim tuh..

0 Comments